Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Trappevask Partner

Almindelige spørgsmål om

Vores Service Butler og Trappevask

 

I 2004 begyndte IT virksomheden 7it Software ApS at hjælpe vinduespudservirksomheder med at skaffe kundeemner via internettet. Dette samarbejde bar så god frugt, at der begyndte at komme kunder ind fra hele Danmark. I 2010 så Sammenslutningen af Vinduespudsere så dagens lys.

Sammenslutningen indgik i 2017 en aftale med Vores Service Butler, for at kunne tilbyde flere services til sammenslutningens partnere. 7it Software ApS, tager sig i dag primært af de tekniske løsninger, hvor Vores Service Butler tager sig af partneraftaler, distribution af kunder og services.

Virksomheder over hele landet har i dag indgået samarbejde med Vores Service Butler, og modtager fast kundeemner hvoraf mange bliver til langvarige abonnementskunder.

Vasker du trapper og kunne du tænke dig at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig til flere kunder, så kan du læse mere her under spørgsmål vi jævnligt møder.

Du er også velkommen til, at kontakte os for en udforpligtende snak om hvad der er af muligheder i de områder du vasker eller kunne tænke dig at vaske trapper.

Vil du have flere kunder?

Spørgsmål vi har hørt

Hvor finder jeg en oversigt over postnumre?

Vi har lavet et rigtigt godt Postnummerkort, hvor du endda kan vælge postnumre og få dem ud på en liste som let kan kopieres.
(Tip: zoom ind på et område, så kan du postnumre og navne.)

Du kan klikke direkte på et eller flere postnumre, eller du kan søge på en adresse, et navn, et firmanavn. Ja faktisk alt hvad du kan søge på i Google normalt.

Hvilke kundetyper henvender I jer til?

Vi henvender os til både erhvervskunder, privatkunder, foreninger og offentlige. Som trappevask partner er der mulighed for at vælge imellem om du vil modtage henvendelse fra erhvervskunder, privatkunder eller begge dele. Erhvervskunder inkluderer foreninger og offentlige.

Hvad koster det?

Prisen afhænger af hvilken type kundeemne du modtager, samt den aftale du har lavet med VSB. Men du betaler kun for kundeemner som vi garanterer bliver leveret til dig inden for en aftalt periode. Du bliver således ikke faktureret igen før du har modtaget det aftalte antal.

På den måde indgår du som partner en fast aftale, et abonnement, der forpligter os til at levere og dig til at modtage kundeemner.

Udfyld vores formular og få en uforpligtende snak om dine muligheder…

Vi skaber altså kontakt mellem dig og potentielle kunder. Det er op til dig at give et godt tilbud.

Kunden får at vide, at de bliver kontakt af den lokale trappevask partner, der vil give dem en pris.

Den endelige pris aftales mellem dig og kunden, og du står selv for fakturering og ydelser over for den enkelte kunde.

Du betaler ikke yderligere for kunden til VSB, uanset hvor mange år du beholder kunden. Dvs. jo længere tid du har kunden, jo billigere vil det være at erhverve en kunde – så hold fast på dem シ

Hvordan virker det?

Du betaler forud for et antal kundeemner, fx 50, 100 eller 500. Du vælger nogle postnumre hvorfra du ønsker at modtage kunder, og så sender vi kundeemnerne til dig på e-mail med det samme de kontakter os.

Kundeemnet har selv har henvendt sig for at få tilbud på vinduespudsning. Det vil sige at du alene køber et kundeemne der har udvist stor interesse i at få vasket trapper.

Udfyld vores formular og få en uforpligtende snak om dine muligheder…

Vi skaber altså kontakten mellem dig og potentielle kunder. Det er op til dig at give et godt tilbud. Kunden får at vide, hvilken lokal trappevask specialist der vil kontakte dem med et tilbud. Den endelige pris aftales mellem dig og kunden, og du står selv for fakturering og ydelser over for den enkelte kunde. Du betaler ikke yderligere for kunden til Vores Service Butler, uanset hvor mange år du beholder kunden.

Kan jeg holde pause ved ferie o.l?

Ja – Hvis det er med i vores aftale!

Mange profesionelle virksomheder holder ikke lukket for kundetilgang, selv under ferie. Men for den lille selvstændige uden ansatte kan det være svært at håndtere.

Har vi aftalt ferie, er det dog vigtigt at du giver os besked i god tid, så vi kan nå at stoppe evt. kampagner i dit område!

Det er ærgeligt at der kommer kundeemner til dig som du ikke kan tage dig af, fordi du er på ferie.

Og, det er heller ikke godt for vores brand, at kunderne bliver svigtet.

Kan jeg stoppe igen uden udgifter?

Ja!

Med mindre vi har aftalt andet, har du blot tre måneders opsigelse. Det sikrer dig et jævnt kundeflow og det hjælper os til at minimere udgifterne til markedsføring at vi har lidt tid til at stoppe kampagner.

Det gælder også selv om du har en udestående faktura. Vi vil stadig sende emner til dig så længe vi har en aftale.

Hvad får jeg ud af det som trappevask virksomhed?

Du får flere kunder.
– Med flere kunder, tjener du flere penge.

Du sparer tid på markedsføring.
– Tid som du kan bruge på at servicere dine kunder.

Du sparer penge på markedsføring.
– Det kan rigtigt dyrt at eksperimentere med forskellige former for markedsføring. Det slipper du for med en aftale med Vores Service Butler.

Hvilke krav stilles der til partnere?

1.- Du skal være professionel!

2.- Du skal være loyal, pligtopfyldende og efterlade trapperne rene.

3.- Du skal tilføre Vores Service Butler (og dig selv) et positivt ry.

4.- Du skal være momsregistreret eller på vej til at blive det.

Egentlig må du omsætte op til 50.000 før du bliver momsregistreret, men det holder bare ikke særligt længe når du begynder at modtage emner fra os. Og du kan du heller ikke fratrække moms på udgifterne, så vi anbefaler klart at blive momsregistreret.

Det er vigtigt som partner hos Vores Service Butler at du er ærlig, ansvarsbevidst og samvittighedsfuld. De kunder du får henvist, er dine egne – men de kommer fra VSB.

Hvis du behandler kunderne dårligt, udfører et dårligt arbejde, eller undlader at møde op hos en kunde til aftalt tid, vil det reflektere tilbage på Vores Service Butler, hvilket gør det sværere og dyrere for os at skaffe kunder end hvis vi har et godt ry. Vi forbeholder os derfor retten til at afslutte samarbejdet med en partner, der tilfører vores brand et dårligt ry.

Kan jeg få eksklusiv aftale på et område?

Det korte svar er nej!

Vi oplever at partnere ønsker at holde ferie (hvilket vi selvfølgelig har fuld forståelse for). Eller nogle kan måske i en periode ikke følge med tilgangen, og må holde lidt igen.

Det er også sket at en medarbejder er kommet til skade og/eller at det kan være svært at få tilstrækkeligt med medarbejdere og derfor må holde pause. Men kunderne holder ikke pause!

Vi anser det for meget vigtigt, at vi kan sikre en partner til alle de kunder der henvender sig til os. Dette sikrer vi ved ikke at lave aftaler om eksklusivitet.

Skal jeg aftage et bestemt antal kunder?

Næ, egentlig ikke.

Men på den anden side laver man jo ikke en aftale med os hvis man ikke er interesseret i at få nye kunder. Samtidig er der en del arbejde for os i at starte en ny partner op, så vi laver ikke aftaler med nogle der ikke som minimum kan aftage 10 kundeemner.

Hvis du ikke ønsker flere kundeemner, kan du opsige aftalen.
Du skal selvfølgelig betale for de emner du har modtaget også i opsigelsesperioden.

Kommer der kunder uden for min telefontid?

JA det gør der! (med mindre du har åbent 24/7)  ツ

Kunderne kan finde på at henvende sig både om natten og i weekenden.

Vi vil derfor anbefale at du står tidligt op mandag morgen! シ

Få et gratis tilbud

For at undgå autoudfyld fra browseren, er formularen låst indtil du accepterer at vi anvender dine data

     

    Kontaktperson

     

    Opgavens Adresse

     

    Hvad ønsker du assistance til?

    Kundetype

    Virksomhedstype

     

     

    Vores Service Butler ApS

    Vi har næsten alle kroge af Danmark dækket af servicepartnere der udfører trappevask og trapperengøring.

    Selvom Vores Partnere ikke lige bor i din by, så er de stadig lokale, på den måde at de arbejder i din by.

    Har du behov for landsdækkende service, så kan vi også hjælpe med det.

    Kontakt os for et gratis tilbud eller en uforpligtende snak om mulighederne.